Translate

søndag 12. januar 2014

Problemstilling - hjemmeoppgave.

Hei

Forrige uke kom jeg med forslag til oppgavetema som jeg vil bruke til hjemmeoppgaven min.
Det var enten å intervjue gamle læreren min som kommer fra Polen og hvordan hun opplevde den kalde krigen, eller å intervjuet familiemedlemmer.

Jeg har kommet fram til at jeg vil intervjue min gamle lærer og vite mer om hennes erfaringer med den kalde krigen. Jeg har spurt henne og hun stiller positivt til det. Jeg skal allerede intervjuet henne på onsdagen.

Mitt problemstilling til denne oppgaven er følgende:
Hvordan har den kalde krigen påvirket min gamle lærer da hun var i Polen?

Det kan hende at jeg etter intervjuet forandrer problemstillingen, men neste blogg innlegg vil være å legge ut intervjuet (kommer til å sende det privat til læreren) og da skal jeg komme med endelig problemstilling.

Det var alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar